M3 cabrio e36, vin WBS, wizualnie pełen oryginał.
Mam ją 5 lat:
- 3 lata na silniku oryginalnym s50b30, ale zaczeła stukać panewka więc rozebrałem silnik na czesci (zanim sie obrociła) i sprzedałem w czesciach
- 2 lata temu osobiście zrobiłem swap na s54b32 z m3 e46 2005r
Gertrag 5, sterownik Alpha N (brak dsc, 2 doloty: trabki oraz seria z puszka), nowy dach (sonnenland oryginal z szyba + nowe siłowniki z ASO do dachu), Bilstein b8 + apex, daytonaviolett, szara skóra nappa. Masa inwestycji i detali doprowadzanych do porządku.
Wygląd seryjny (wnętrze, koła polerowane ori kute, itp, itd) poza glebą i s54 pod maską (ale wszystkie plastiki i osłony seryjne z s50b30).
Wszystko sprawne. Nic nie cieknie, nie stuka, jezdze w weekendy jako autem do jazdy normalnej, uzytkowej.
Szkoda mi jej ale zupełnym przypadkiem wpadło mi w rece JDMowe marzenie od wielu lat tj 3000gt vr4 w nieosiagalnym w PL stanie.
Jeden z supersamochodów musze w takim razie sprzedać: pierwotnie miało to być vr4 po miesiacu nacieszenia sie, ale dopuszczam tez sprzedaz m3.
Szczegóły na PW, gdzie mozna zapronować cenę.
Ceny nie podaje...jeszcze., ale ok 35.000 zł - 40.000 zł


Dodam ze sam silnik z tego rocznika (s54) z osprzetem i kompem to 15 tys zl, komputer dostosowany do zegarów e36 + wyjete dsc + immo z s54 zdjęty (pozostał sprawny immo z budy WBS) + program alpha N to kolejne 1200 Euro.
Robocizna i czas....bezcenne.